Články
Korporátní identita - tvář vaší firmy
16.07.2010Každá firma si může vytvořit svou firemní identitu, tzv. Corporate identity (CI). Je to soubor pravidel, která prostupují celou firmou a vytvářejí tak obraz, jak tuto firmu vnímají nejen zaměstnanci, ale samozřejmě zákazníci a také konkurence. Ať už jsou to pravidla oblékání, uspořádání kanceláří či vizuální prezentrace firmy, vše dohromady tvoří firemní image.
Základem pozitivní vizuální prezentace firmy je dobře navržené logo. Pravidla použití logotypu by měla být stanovena v grafickém manuálu, kterým se poté řídí zpacování veškerých propagačních materiálů, včetně webové prezentace. Tím je zajištěn jednotný vizuální styl firmy.
Logomanuál většinou vzniká spolu s návrhem logotypu, ale je samozřejmě možné k již hotovému logu grafický manuál dodatečně zpracovat.
Přehled
- Texty na webu aneb kvalitní obsah webových stránek
22.07.2010Často k nám chodí klienti, kteří by chtěli webové stránky, ale nevědí, co na nich přesně bude. A to je základní chyba.
- SEO - základní pravidla
22.07.2010Jaké jsou základní pravidla pro to, aby mé stránky někdo na internetu našel? Co je to vlastně to SEO a proč mít webové stránky optimalizované (přizpůsobené) pro vyhledávače?
- Co je to microsite?
19.07.2010Mikrosite, neboli mikrostránka, jsou malé webové stránky, které se specializují přímo na určitý produkt nebo službu. Microsite je moderní marketingový nástroj ideální např. k propagaci novinek, soutěží, zvýhodněných služeb, ale také k budování značky.
- Korporátní identita - tvář vaší firmy
16.07.2010Společnost, která má logo, barevnost i vizuální prvky na všech prezentačních materiálech jednotné, působí navenek i uvnitř uspořádeně a budí dojem serióznosti, pořádku a stability.